های گایز💙اینجا وانشات و فیک های خوجمل از بایساتون میتونین پیدا کنین🥰دوشتون دالم💙

من خیلی نوشتن رو دوس دارم و زدم تو کاره وانشاتو فیک نوشتن😁درخواستی ها رو هم مینویسم ولی خب از ذهنه خودمم هست😍دوستون دارم ابنباتای من😇

های گایز💙اینجا وانشات و فیک های خوجمل از بایساتون میتونین پیدا کنین🥰دوشتون دالم💙

من خیلی نوشتن رو دوس دارم و زدم تو کاره وانشاتو فیک نوشتن😁درخواستی ها رو هم مینویسم ولی خب از ذهنه خودمم هست😍دوستون دارم ابنباتای من😇

من عاشقه نوشتنم و این وبلاگو زدم تا بتونم بنویسم و به کمک چند نفر که تو اپارات بودن و بهم قوت قلب میدادن زدم تو کارش تازه داشتم ۱۰۰ کا میشدم تو اپارات که پیجم یهو کلا پرید و متاسفانه دیگه برنگشت ولی خب الان اینو زدم😘

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

ادمین جدیدم😘

های ادمین جدیدم😍

exo pink

فقط درخواستی ها رو مینویسم گاهی از چیزایی که میدونم بابای😘

  • ۹۹/۰۸/۲۸
  • تینا رحمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی